Mad World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ohayo ^^'

Ga naar beneden 
AuteurBericht
xWinox

xWinox


Aantal berichten : 97

Ohayo ^^' Empty
BerichtOnderwerp: Ohayo ^^'   Ohayo ^^' Emptyza sep 24, 2011 2:17 am

Tja.. Als Admin kan ik er nou eenmaal niet onderuit xD

Ohayo ^^.
Mijn naam is Quinty, ik ben 16 jaar oud, woonachtig in Maastricht en oprichter van dit forum (:
Ik zit nog op school, HAVO 4 doubleur op het SMC in Maastricht. Ik woon samen met mijn ouders en twee raszuivere persen. Ik heb geen vriendje momenteel xd
Mijn motivatie voor dit forum komt van Soul Eater, één van de anime's die ik heb gezien. Prof. Stein is mijn lievelings personage uit die Anime, iets wat erg duidelijk is xD
Mijn hobbys zijn; Lezen, Schrijven, Bewerken, Stein's Insane Laugh leren, Ballet, Mijn vrienden, Facebook, Twitter, Fora, RPG'n etc. etc. etc. xD
Ik heb een enorme verslaving aan Johnny Depp <3 daar kan zelf Soul Eater niet tegen op, dus dat zegt veel xD
Ik luister naar zo'n beetje alles. De laatste tijd vooral; Jurk, Vocaloid, Meat Loaf, Micheal Jackson, Sonata Arctica, Marilyn Manson en nog een paar dingetjes xD
Uhm... Ik heb dyslexie, maar door Google Chrome en spellingcorrector kom ik er redelijk goed van af :3 Tevens heb ik hypermobiliteit, een lastig woord, maar niet zo lastig uit te leggen xD Mijn gewrichten in mijn polsen, nek, knieën, schouders en enkels zitten te los waardoor het kraakbeen snel verslijt. Hier is niets aan te doen en het is erfelijk ;-;

Nou jah, meer weet ik eigenlijk niet te vertellen, dus hier moeten jullie het maar mee doen xD

Sayonara Quinty-Chan ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Unknown-Diva.deviantart.com
 
Ohayo ^^'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mad World :: Out of Character :: OoC :: This is me-
Ga naar: